Wordpress Support

WordPress Support

WordPress support HER

Hos WebsiteSupport.dk yder vi support til din WordPress hjemmeside. Det kan enten være support til problemer med hjemmesiden eller udvikling af specielle ønsker. Vores support- og udviklingsteam sidder klar døgnet rundt – alt hvad du skal gøre er at oprette en supportsag hos os.

Hvad koster WordPress support?

Vi tager en fast lav timepris og  så får du altid en fast pris på din udvikling – så der er ingen uforudsete udgifter!

Tilbud 150,- kr. pr. time

Grunden til den lave pris, som næsten er det halve af, hvad de øvrige WordPress bureauer skal have er, at vi har vores supportteam siddende i udlandet – primært Filippinerne, Indien og Ukraine. Lande, som alle er kendte for at have en IT industri som er af højeste kvalitet samtidig med at prisen er meget lav.

Nogle af vores specialister ville normalt skulle have 800-1000 kroner i timen hvis de hed Petersen eller Jensen til efternavn – men ikke hos os. Derfor kan du trygt ligge din supportsag eller udviklingsopgave hos os – for vi sørger for at du får førsteklasses support til din WordPress siden.

WordPress support HER

Læs mere om de hyppige WordPress problemer vi løser i menuen til højre.

Sådan foregår WordPress supporten

Når du har behov for support til din WordPress hjemmeside, skal du gøre følgende:

1. Klik dig ind på vores supportside.

Her skal du blot vælge at oprette en ny sag – du bliver guidet hele vejen igennem på dansk.

2. Beskriv dit WordPress problem eller dit ønske.

Det er vigtigt at du beskriver dit problem så detaljeret som muligt.  Du må meget gerne skrive det på engelsk – men er dette ikke muligt, så skriv det på dansk, så oversætter vi for dig.

Jo mere du fortæller os, jo bedre WordPress support kan vi give dig.

3. Sørg for at vi har adgang til din WordPress side

Vi kan ikke yde WordPress support uden at have adgang til din WordPress side. Derfor vil vi meget gerne have et brugernavn/password med “Administrator rettigheder”.
Derudover skal vi i 8 ud af 10 tilfælde bruge et login til din FTP server. Hvis du ikke selv har disse informationer, kan din udbyder hjælpe dig med dette.

4. Vi kigger på din supportsag

Så snart vi modtager din supportsag går vi den igennem (i Danmark!) og sørger for at opgaven er forstålig og klart defineret. Herefter tildeler vi den til én af vores supportmedarbejdere, som går i gang med at løse problemet eller påbegynde udviklingen af din ønskede tilretning.

5. Følg hele tiden med

Så snart du har oprettet en supportsag modtager du en email med et link – her kan du løbende følge din supportsag og komme med supplerende bemærkninger. Det er også her du kommunikerer med supportmedarbejderen (og vær ikke bange for det engelske – hvis du ikke forstår alt hvad der bliver skrevet, får du dansk telefonsupport!)

6. Problemet er løst

Når vi er færdige med at løse dit WordPress problem, bliver du atter kontaktet – du får tilsendt en faktura (selvfølgelig en dansk én af slagsen).

Få WordPress support her

Har du behov for et WordPress kursus?

Websitesupport.dk udbyder i samarbejde med MedieMarketing WordPress kursus på et niveau hvor alle kan være med.

Her lærer du at opsætte din WordPress hjemmeside side fra bunden, installere plugins, tage backup etc.

Læs mere om WordPress kursus her