AdWords priser

Ingen binding
Intet autogenereret optimering
Du betaler kun for det vi laver

HOS OS BETALER DU KUN FOR DET VI LAVER

Hos de fleste andre AdWords udbydere bliver du faktureret med et fast månedligt salær, eller en procentdel af det månedlige AdWords budget
– Uanset om de laver noget eller ej!

Hos os betaler du kun for det vi laver – det mener vi er fair!

Vi laver:

Søgeordkampagner | Retargeting | Google shopping | Displaynetværk | Youtube annoncer

AdWords priser

Hvor mange timer det tager at starte/modificere din AdWords konto er svært sige på forhånd, vi er nød til at tage et kig på din virksomhed og dine AdWords data.


10 timers klippekort 4000 kr.


Ingen binding – Du ejer alle data


Kontakt os og få et godt tilbud

 

Case: Nail4you.dk

Nail4you.dk har siden 2010 prøvet utallige AdWords udbydere uden succes.

Vi gennemgik alle deres data og lavede helt nye kampagner, dette tog ca. 25 timer da de har en stor konto med flere års data.

Det betalte sig at gøre det som ingen andre udbydere havde gjort – at sætte sig ordentlig ind i virksomhedens data fra starten.

“Webshop spiller max og vores adwords kampagner sparker virkelig igennem nu”
Per Valsted, Nail4you.dk
Læs hele anmeldelsen på trustpilot.dk

Før og efter Før Efter
AdWords budget Højt Sparede 60% i AdWords budget fra dag 1, samtidigt med at omsætningen steg.
Månedlig udgift til Adwordsbureauet 3-5 000 kr. hos diverse AdWords hajer med store salgstaler og lovprisninger, men ingenting leveret udover månedlig faktura. 600-1.200 kr. pr. måned
Indtjening Stationær omsætning: Aldrig nogle udsving til det bedre, uanset hvilken udbyder. Ind i mellem endda fatal nedgang. Mere end 100% stigning i omsætning over 6 måneder.
ROI – Return of investment Svingende mellem 4/1 – 6/1 pr. investerede krone Nu mellem 9/1 – 12/1 per investerede krone

 

Procedure

Alle projekter er unikke, men proceduren ens.

– Samtale med kunde, vi spørger ind til produkter og ønsker så vi forstår virksomhedens produkter og mål.
– Søgeords analyse
– Struktur, strategi og målsætning
– Samtale med kunden så han forstår strategien og forventningsafstemningen er godkendt.
– Opsætning af kampagner
– Optimering af landingssider
– Opsætning af sporing
– Løbende monitorering og justeringer
– Rapportering til kunden