Fandt du også denne side på Google?

96% af de besøgende finder denne hjemmeside via Googles organiske søgeresultater.

Jeg har mere end 10 års erfaring med SEO. En ting, jeg syntes, du skal lægge til, er hastigheden her på siden. Prøv at klikke lidt rundt, den skifter lynhurtigt, ikke sandt?

Google elsker en hurtig hjemmeside, det er vi bedre til end de fleste!

Tag kontakt, og få mere viden om, hvordan du kan få en hjemmeside, som Google elsker!

KONTAKT MIG HER

Er offline markedsføring ved at uddø?

[sponseret]

Der er ingen tvivl om, at online markedsføring er blevet en meget stor ting. Det fylder mere og mere i flere og flere virksomheder. Derfor begynder der også at dukke spørgsmål op angående hvorvidt offline markedsføring er ved at uddø.

Først og fremmest er der vigtigt at understrege, at der ikke er noget facit på svaret. Det er udelukkende et holdningsspørgsmål, som afhænger af hvad man personligt tror på. I og med at ingen af os kan se frem i tiden, så er der ingen af os, som kan give et svar med sikkerhed.

Det er dog svært at forestille sig, at offline markedsføring uddør helt i nogle bestemt brancher. Vi skal huske, at offline markedsføring også er skilte, bannere på gaden og busser, infostandere, brochurer osv. I så fald ville en virksomhed som Skiltex blive ramt. De sælger nemlig netop skilte, roll up bannere, kridttavler osv. Du kan se mere her.

Butikker uden offline markedsføring

Kan du forestille dig en butik uden et skilt udenfor? Et skilt som enten viser nogle produkter, event, priser, hvorvidt de har åbent eller noget andet. Så skal det kun være, hvis det bliver erstattet af noget nyere teknologi. Ellers er det meget svært at forestille sig en butik helt uden offline markedsføring. Anden mulighed er den, som der er andre der mener er fremtiden. Nemlig at de fysiske butikker ikke eksisterer i fremtiden. Hvorvidt dette er sandt eller ej, vides heller ikke. Der er dog nogle, som ikke tror på, at de fysiske butikker overlever alt nethandlen.

Det er dog også set, at de fysiske butikker lukker fordi de bliver for presset af nethandlen. Det skete for nyligt med Fætter BR, som gik konkurs efter pres fra internethandlen. Det samme er sket for andre fysiske butikker, som ikke arbejder målrettet på at differentiere sig fra konkurrenterne og gør noget ekstra i forhold til, hvad man kan købe på nettet.

Soren Jensen

Jeg har siden 2004 arbejdet i web branchen. Jeg er online Jedi med knivskarpe skills inden for Web udvikling og Online markedsføring!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked*