Sponsoreret artikel
I en verden hvor Google Ads og Facebook annoncering er blevet en fast del af online marketing, kan det være et virvar at finde rundt i, hvis man ikke lige forstår hvordan disse benyttes. Men det er i sidste ende ganske enkelt, og det kan have stor betydning for din virksomhed.
Søgemaskineoptimering
Det drejer sig nemlig om SEO, som er det vi på dansk kalder søgemaskineoptimering. Dette betyder at man bevidst benytter specifikke ord på sin hjemmeside, som vil gøre en synlig på eksempelvis Google eller andre søgemaskiner. Ordene agerer altså som søgeord, som henviser til din hjemmeside, og derfor er det væsentligt, at man har overvejet, hvordan man ønsker at placere ordene for at få flest til at klikke på netop din side. Et ekstra plus er, at hvis man benytter det helt rigtigt, kan det også hjælpe med at styre de besøgende udenom dine konkurrenternes hjemmesider og hen på din.
Boost din hjemmeside
Hvis man derfor står med en hjemmeside, der trænger til et skub i antallet af besøgende, kunne SEO være en god mulighed. Det er egentlig lige meget om det drejer som en ny eller gammel hjemmeside, for der er altid plads til at man kan forbedre ens online markedsføring.